De voorbereiding

Ja het is zover. Morgen vlieg ik naar het verre Australië!

Alles is geregeld. Vliegticket, slaapplaats voor de eerste paar dagen, reisstekker gescoord. Helemaal super dus! Maar nu nog dat ellendige inpakken... Het is niet dat ik te veel meeneem (eerder te weinig), maar ik weet gewoon niet wat ik waar in moet stoppen. Sokken bovenin of onderin? Wel of geen tandpasta in mn handbagage.

Wat mij betreft prop ik alles in die tas en dan zie ik het wel, maarja het is toch ook wel weer handig... Om een lang verhaal kort te maken: de spanning stijgt en ik ga onnozele dingen doen (zoals aan mn blog beginnen) omdat ik even wil ontspannen.

Het moment is daar. De tas is gepakt, alle papieren geprint en het avontuur gaat beginnen!
Morgen stap ik op, vlieg ik weg en ben even helemaal lekker weg.

Nu is dit verhaal natuurlijk vrij saai, maar vanaf de volgende blog beloof ik dat er een goed verhaal in zit.

Tot de volgende blog en (voor nu nog) groetjes uit Oosterbeek.

Reacties

Reacties

Jerry mcFlerry

Fotooooo's!?

Carolien de Zeeuw

Goeie reis Joppie!

Oma Carolien

En nu zit je in dat vliegtuig, kun je je al lekker ontspannen?
Je laat best veel achter, maar je gaat een nieuwe uitdaging tegemoet, maak er wat moois van jochie! Wij hebben gelukkig de foto's nog van jl zondag.....en andere leuke familie bijeenkomsten. Zet 'm op! Succes! Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active