Blue Mountains

Reacties

Reacties

Arda

Dag Job,
Mooi die blue mountains, daar ben ik met je opa ook geweest heel lang geleden. Zag ik daar ook niet 'de drie gezusters' voorbijkomen?
je legt het mooi vast. Zou er zo weer heen willen...

Arda

Ik was benieuwd of je zo nu en dan een krant leest of dat het wereldgebeuren grotendeels aan je voorbij gaat. Zelf ben ik nogal los van al het wereldleed als ik op reis ben en dat maakt het ontspannen. Dan bedenk ik mij weer dat al die informatie (waar je niet veel aan kan veranderen) toch op een mens drukt, het levensplezier een beetje verpest. Dat maakt reizen 'light". Je bedenkt per dag: waar ga ik heen (met wie?) waar ga ik eten en waar ga ik slapen (en wat kost dat allemaal…) Dat is lekker overzichtelijk hè. Naarmate je daar meer ervaring en zelfvertrouwen in krijgt, wordt het makkelijker. Heb je al een in- en uitpak routine? Anders krijg je die wel…. :) al bijna 2 maanden op pad, dan gaat dat komen.
en zo laaien bij allerlei mensen herinneringen omhoog, doordat jij zo fijn op reis bent.
warme omarming van Arda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active